Recenzije Top Diabetes Kuharice

Najbolji kuhar za dijabetes

Samo zato što imate dijabetes (ili član obitelji) ne znači da morate jesti zdjelu hranu. Kao što je ovaj slideshow koji ističe nove kuharice pokazuje, moguće je pripremiti zdravo i jesti ukusna jela koja održavaju razinu glukoze u krvi u sigurnom rasponu.

Ukusna jela za dijabetičare: dobro jede dijabetesom tipa 2

Robin Ellis

Mediteranska prehrana se smatra jednim od najzdravijih na planeti, a recepti u ovoj knjizi temelje se na kuhinji ove regije. Recepti uključuju crvene paprike punjene rajčicama i kozjim sirom, pahuljicama s umakom od rajčice te špinat i janjetina Tagine. Knjiga je prvi put objavljena u Engleskoj (Ellis je poznati britanski glumac koji ima dijabetes tipa 2), a pušten je u SAD 1. studenog 2011. godine.

Slatki život: Dijabetes bez granica

Sam Talbot

Autor je profesionalni kuhar koji se pojavio na popularnoj televizijskoj emisiji "Top Chef" i posjeduje dva restorana u New Yorku. Talbot je također živio s dijabetesom tipa 1 od 12 godina. 75 recepata u svojoj knjizi usredotočuje se na zdravu prehranu (npr. Kelj), kuhanje sa svježim sastojcima i plodovi mora - Talbot je strastveni surfer i njegova ljubav prema svim stvarima oceana vidljivo je u njegovim receptima. Talbotova filozofija: Život s dijabetesom ne radi se o dijabetesu; to je o životu.

30 dana izazov

Steve Patchett

Savoured, zadovoljavajuća hrana prevladava u ovom mršavljenja tematske kuharica. Razmislite: pečeni pile s umakom, punjenim puretinom, talijanskom stilu pečenu ribu i pečenu svinjetinu. Premisa je da gubitak skromne količine težine, samo 10 ili 15 kilograma, smanjuje krvni tlak i smanjuje šećer u krvi. Svaki recept uključuje detaljne informacije o kalorijama, masti, zasićenoj masti, kolesterolu, ugljikohidratima itd.

Američka udruga za dijabetes Diabetes Comfort Food Cookbook

Robin Webb, M.S.

Od lasagne i mac-n-sira do kolača od sira, mnoge namirnice koje osobe s dijabetesom smatraju "ne-ne" nalaze se u ovoj sveobuhvatnoj kuharici. Autor obećava "ugađanje" starim favoritima koji omogućuju uživanje u njima bez krivnje.

1000 recepata za dijabetes

Jackie Mills, R.D.

Ovdje je enciklopedija recepata prilagođenih osobama s dijabetesom. Uz recepte za klasike kao što su pita od pilećeg lonca, lonac pečena i pita od jagoda, Mills uključuje 7-dnevne savjetovanje o planiranju izbornika, razmjene karbida i druge savjete za dijabetičare. Mills je autor još jednog popularnog kuharica o dijabetesu Velika knjiga dijabetičkih deserta, koja je puna receptura za slatke poslastice kao što su Šarmantna Chocolate Bundt Cake i Blueberry Lemon Buttermilk Cake.

Low GI Vegetarijanski Dijabetički Prijateljski

Ellie Miller

Hrana s niskim glikemijskim indeksom su namirnice koje polako oslobađaju energiju kako bi izbjegli šiljke u šećeru. Oni također imaju tendenciju da se puni tako da se ne osjećate lišeni. 200 + recept u ovoj knjizi - od Bean-Lovers Chili i Spiced Cauliflower Soup do talijanske salate od tjestenine i Salata od krumpira sa zlatnim šparogama - sve su vegetarijanski recepti.

Šećer u krvi: Inspirirajući recepti za sve koji se suočavaju s izazovom dijabetesa i održavanjem dobrog zdravlja

Michael Moore

Kuhar Moore (ne redatelj) je svjetski poznati kuhar koji također ima dijabetes. Recepti su ukusno izvan glavne struje: mislim "Jednostavne smokve na tost", "Dimljeni losos i svježi morski peć", i "Sendvič od piletine od limuna".

Slobodni recept za dijabetes

Sve ove knjige receptura izvrstan su dodatak vašoj kuhinjskoj knjižnici - osobito ako ste vi ili voljena osoba ima dijabetes.
Ali ako ste večeras u potrazi za receptom za dijabetes, preporučujemo vam da pogledate jedan od besplatnih recepata Healthlinea za dijabetes: